20141025

Yanmışım Ben Canım

O gece kaçta sızmışım hatırlamıyorum ama herkes çoktan kalkmıştı ve yataklarını düzenlemişlerdi. ya ne bu şimdi? Anne baskısından kurtulduk şimdi burada da mı yatak toplayacaktım? Ben ne zaman gönlüme göre dağınık olacaktım? Neyse yapacak bir şey yok efendi efendi kalkıp toplayayım dedim, pikeyi kaldırmamla sidiğimin kokusu bir yayıldı odaya! Allahım yeri del, sok beni içine ne olursun! Sinirimden kollarımı ısırdım! Nerde nasıl yıkayacaktım bunları? 

Kızlar kokuyu anlamasın diye pikeyi açmamla kapatmam bir oldu. Yavaş yavaş kalktım ama ben sanırım gece bir defa işememişim! Bir kaç sefer işemiş olmalıyım yoksa bu kadar kokamazdı! İyi bilirim bunu çünkü orta sona kadar her allahın gecesi yatağıma kaçırıyordum. Bu gece kaç kere işemişim diye pijamamdaki sidik izlerinden anlayabiliyordum? Buda öyleydi! Allahım eski sidikli günlerime geri döndürme burası hiç yeri değil! O hafta çamaşır sırası bana gelene kadar o sidikli çarşaflara sike sike yattım! 

O birkaç hafta okula git, yurda dön, canın isterse birkaç kişeyle az ileride tek olan çay bahçesine git boklu tostlardan ye! Hep aynı şeyler. Benim ilk gün tanıştığım kızlardan sarı olan Ankara'lı, diğeri İzmir'li. Yarabbim öyle güzeldi ki İzmir'li. Her gördüğümde kıskançlıktan çatlıyordum! Diğeride hoş falan pek cilveli birşey ve genelde erkeklerle daha iyi anlaşan tiplerden! Ama İzmir'li öyle mi? Allah onu yaratırken iki buçuk saat uğraşmış olmalı! O dişler o dudaklar! Çüküm olsa sikecem kızı o derece hoş işte anlayın gerisini.

Bir numarayla aramızda fena değildi. Aynı odada ve sınıfta olunca iyi anlaşmaya başlamıştık. Odadaki diğer kız F'de bizimle takılırdı genelde. Zaten odamızdaki diğer iki kişi de başka odalara geçmişlerdi, artık odada üç kişiydik. O hafta benim diğer çıtırlarla kantinde otururken erkek yurdunun oradan bir yakışıklı çıktı ben tabi iptal! Kantinden birşeyler seçiyor cool hareketlerle, bende aldım elimi çeneme dayayarak onu izledim hayran hayran. Allahım o saçlar ne? O saçlarla yuva yapardım ikimize! İşte bonusum, işte dalyan  gibi erkeğim, işte hayatımın erkeği, doğacak üçüzlerimin babası! Derken bu eline aldığı çayla geldi masamıza, Ankara'lının yanağından makas aldı pezevenk! Orada kızı sikmek istedim! Kafasını duvarlara sürtüp kıvılcım çıkartmak istedim! Kahpe benden önce kapmış okulun en yakışıklısını! Bonus benim olmalıydı her türlü savaşa hazırdım! Bonus ERKEK arkadaşlarının masasına geçince hemen kızlara kim bu falan diye sordum, çaktırmamaya da çalışıyorum ki Ankaralı'yla sevgiliyse falan diye. Sonra onların sınıfından olduklarını ve kankaları olduklarını öğrendim. Benim gözler karşıya gitti öyle açarak dinliyorum. Hemen plan yaptık haftasonu için, iki günlüğüne Manavgat Side'ye gidilecek ve Bonus'ta yedi kişiden biri olacaktı! 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...