20141017

Neydi Bu Şimdi?

Ertesi gün baktım bu çocuk gelmiş mavi gömlek, altında açık renk keten pantolon! Bir gün önceki yaptığım şey işe yaramış diye düşündüm az yumuşadım. Aman yarabbim bir de yakışıklı olmuş! Çocuğu kıskanmaya başladım resmen hatta hayallere daldım iş çıkışı biryerlere gidip çay kahve içer kaynaşırız sonra beni eve bırakır sevgilisi var mı falan öğrenmiş olurum diye birsürü saçma salak şeyler geçiyor aklımdan. bir yandan da cesaretlendirmeye çalışıyorum kjakşam için teklif etsin diye yüz veriyorum çocuğa ama yok! artık dedim saldım çayıra mevlam kayıra akşamLARI napıyorsun? Eve gidiyorum dedi dangalak! öküz ya tam bir öküz!! biz uzaya çıkıp iniyoruz sanki!! uğraşmayı da severim zaten o gün dedim seni kapımda köpek edicem bak gör sen neler yapıcam sana. yapacaklarımın hayalini kurdum bu seferde! 

Baktım iş yerinde bu beyinsize takmışım bari az dolanayım koridorlarda da ava çıkayım. Sonra bir kıza rastladım 28 yaşındaymışmışta dulmuş bilmem neymişte oda gireli fazla olmamışmışta bla bla bla. ay dedim bu kız bana göre değil başka arkadaş bulmalıyım ama nasıl olduysa bunla yakınlaştık sürekli göt göteyiz. Kızı sevmiyorum asla ama benim yakışıklı hakkında bildiği vardır diye de uzaklaşmak istemiyorum. İş yerinde uçan kaçandan haberi olan tipler vardırya işte oda öyleydi. Birkaç gün geçti öyle ben kızın ağzında laf aradım benim yakışıklının akşam birşeyler yapalım demesini bekledim ama ikiside bok çıktı. benimkine işle ilgili bildiğim soruları sorduğumu hatırlıyorum sırf konuşsun diye ama evet hayır yada şurdan girerek ulaşabilirsin gibi şeyler amaaan, biz bilmiyorduk sanki! Onun bana yapması gerekenleri ben yapıyorum bide ağzını açmıyor dengesiz! Günah gibi susmuşlar tek kelime duyamıyorum sabırsızlanmaya başladım. 

Benim kız geldi yine akşam iş çıkışı yanıma, ama o servise binmeye takatim kalmadı artık! Benim yakışıklıyla olmam lazım dedim biraz da kızdan cesaret alarak acaba üçümüz biyerlere mi gitsek yeaa diye sordum. Benim kız atladı hemen iyi olur falan demeye ama yakışıklının gözlerinde o havayı göremediğim yetmezmiş gibi bayramdan sonra nişanım var eksiklerimi tamamlayacağız benim hatunla dedi!! Gözlerim karardı, o kelimeleri slow mation olarak onlarca kez gözümün önüne geldi, söylerken ki sakinliği soğukkanlılığı beyinsizliği ibneliği!! Hatununa sokayım senin! Sende beyin olsa o eksikleri beraber tamamlardık pezevenk!! Ulan madem nişanın var insan bi bahseder demi hayvan? E be insan evladı bi davette mi yok kaç haftadır götünde dolanıyorum sen nasıl bi embesilsin. Hadi onu da geçtim o günden beri neden gömlek giydin de umut verdin bana hıyar!!! O an bildiğim bütün küfürleri saydım.
Tabi içimden..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...