20141022

Üzerimden Büyük Bir Yük Kalktı. Oh!

Girdiğim o Üniversite sınavında Afyon/İşletme bölümünü kazanmıştım. Artık üniversiteliydim, istediğim olmuştu. Tek başıma hiç bilmediğim bir şehirde olacaktım, üstelik emanet edileceğim tek bir akrabam bile yoktu, yaşasııın!

Pek kıymetli babacığım, buna müsade etmedi, istediği Fransa'da yanında yaşamam, dil öğrenip  orada eğitimime devam etmemdi. Habersizce vize işlerimlerine bile başlamışlar, dedim yapacak bir şey yok birazda böyle deneyelim. Kısaca isteksiz gittiğim yerden 3 ay sonra yine isteksiz dönmek zorunda kaldım! 

Kafama sıçayım zaten bende beyin yok ki! Hazır kazandığın üniversite var dondur öyle git demi beyinsiz pınar! Neyse dedim yapacak bir şey yok her boku da unutmuşumdur yeniden sınav olayına girmeyim, bir sonraki sınava da az zaman kalınca dikey geçiş olayına başvurdum ve hayatımın en bok günlerini geçireceğim Antalya'nın Akseki ilçesinde (ilçe demeye bin şahit lazım) 2 yıllık öğrenim hayatıma adım atacaktım! 

Kayıtların bitmesine bir gün önceki geceden annem ve dayımla birlikte yola çıktık, son güne de bıraktık, inşallah sıçmayız diye dualara girdim yine. Neyse sabahın kör saati indik Antalya otogara. Anacım bu aksekiyi önce şehir içinde bir ilçe sandım, beynim olsa araştırır öyle giderdim! Sorduk soruşturduk, okul allahın unuttuğu bir yerdeymiş bi görelim dedik, bindik bi otobüse daha devam ettik yolculuğumuza. Anasını satem tamam ilçe de bu okul kabul, tamam biraz uzak kabul kabul de 3 saat neyin nesi? Yol boyunca bildiğim bütün küfürleri saydım. Annemde konuşuyor bir yandan! He anne he okumam ben burda, he anne he ben de gördüm götüm bile daha güzel, he anne bir hafta bile kalmam ben burda! Sinirimden kendimi sikecektim! Dedim madem geldik inşallah şu dağların arkasında bi deniz falan çıkar, 3 takım bikini almışım hepsi gıcır gıcır, günahtır. Oda yok! 

Kayıt işlemlerine geçtik geçmesine de annemin çenesi durmuyor. Bok gibi bir yermişmiş, beni burda sikerlermişmiş, kimse peşimi bırakmazmışmış, beni yolda bulmamışmış bla bla bla. Artık kapasın motoru diye 'iki gün takılayım dönerim Bursa ya' dedim. Kayıt işlemi bitince sıra geldi yurt meselesine! Neyse yurt müdürümüz sevgili cahit beyin eşi ile bana lütfettikleri odaya çıktık. Annem gene delirdi tabi tv bile yokmuş, bu nasıl yurtmuş, şikayet edecekmiş, gidip tv ve odaya benzicek bir şeyler alalımmış! Tabi ki hiç birine izin vermediler. 

Annem boynu bükük bindi otobüse, sevdim burayı gibilerinden öpücükler gönderdim ama burayı sevmek mi? Emekli gibi 10 gün kafa dinler dönerim nasılsa dedim. Otobüslerinin gözden kaybolmasıyla etrafa bakındım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım. Duvarlara, demirlere tutuna tutuna döndüm yurda. Burda bir saat bile zor geçecekti sanırım. Üstelik burası sünepe kaynıyordu, bir tane yakışıklı olmaz mıydı? O kadar da sevgilimin teklifini reddedip kaçtım geldim buraya! Neyse eğer burada yapamazsam ona dönerdim nasılsa. Sensiz yapamadım, senin için döndüm derdim. Oda benim gibi beyinsiz inanırdı nasılsa.😒
Girdim yurda, direk odaya çıkıp filmlerdeki gibi kendimi yatağa atıp ağlayacaktım ki ne göreyim? Oda arkadaşı diye bir balina atmışlar! Lan acıkınca kesin beni yerdi bu hayvan! Allahım bu reva mı bana? Ne yaptım ben sana? Ya beni yirse! Başıma ağa mı yolladın yarapbim? Ben bakardım başımın çaresine, koca kız oldumdu!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...