20141020

İstediğim Bu Değildi!

O gün lavaboya bir kaçışım vardı ki evlere şenlik. Utancımdan tırnak uçlarımdan saç diplerime kadar titredim. Ayaklarım da tam kokacak zamanı bulmuştu!

Neyse geçtim lavaboya söylene söylene İyice yıkayım dedim. Burnuma götürdüm allahım hala kokuyor günah gibi sinmiş koku. Dolapları kurcaladım lif buldum bi güzel tekrar yıkadım, adeta kese yaptım sıçtımının ayaklarına. Sonra bunların yüz havlularıyla kuruladım bi güzel baktım kızarmış bozarmışlar. Amaan dedim saklarım halının altına bişicikleri görünmez.

Geçtim içeri bıt bıt. Hemen odanın camlarını taradım kapalıydı ya da çıktığımı duyunca hemen kapatmış olabilirler neyse olan oldu diyerek olayı unutmaya çalıştım. Dikkatimi sevgilimin ailesine verdim ve klasik muhabbetlere daldık. Sonra ben kalkayım kalkmayım diye düşünürken benim öküz 'geç oldu seni eve bırakayım' dedi. Allahım ben kovulmadım demi o evden? Ne demek seni bırakayım ya. İki dakika beklesen ben zaten kalkacaktım ablanın lafını bölmeyim dedim hıyar! Of bu çocuğa işkenceler yapmak istedim o an. Ağzına burnuna geçirmek istedim! Tabii ki 'gerek yok ben giderim!' dedim. Geçtim kapıya annesi mahcup olmuş gibiydi, gaza geldim ben gittikten sonra oğluna fırça atsın, beni savunsun diye elini öperken yüzüne küçük emrah gibi baktım. Ohhh gerisini o düşünsündü! Kadın da cazgır bir şeye benziyordu!

Apartmandan bir inişim vardı ki hırsız polis filmlerinde hissettim kendimi. Açıklama yapmasını bekliyorum ama yo bebeğim yo bunu belli edemezdim. Sokağa çıkar çıkmaz yakalattım kendimi, kolumdan tutup sertçe çevirdi 'nereye kaçıyorsun?' diye sordu utanmadan. 'Bırak kolumu ben giderim gelme peşimden' diye bağırdım. azcık ağlayayım dedim ama başarısızım o konuda, tersine gülesim gelir falan diye öfkeli halime ani dönüşümü gerçekleştirdim. 'Seni özlemişim, biraz yalnız kalmak için kalkalım istedim ama sonra düşününce söyleyiş tarzımın kötü olduğunu anladım. Senin tabirinle öküzlük yaptım' dedi. Ayyy aşkım benim yaa. Hemen aldı gönlümü piç. Tuttu elimi, eve kadar romantik yürüyüşümüzü gerçekleştirecektik artık. Yoldaki seyyar satıcıda muhallebiyi görünce durduk önünde, öküzüm muhallebiyi pek sevdiğimi iyi bilir. İlk kaşığımı ağzıma atıyordum ki ' 'hafta sonu beyaz eşyalara bakalım da şimdiden ödemeye başlarım, kolaylık olur bizim için' dedi. Ne yani bu evlenme teklifi falan mıydı? Heyecandan öküzümün üzerine kusacaktım, beynim uyuştu. Buda salak gibi bakıyor suratıma sanki soru sordu da cevap bekliyor pezevenk! Ağzım dilim lal oldu. Evlenme teklifi almışım boru mu? 'Lavabodaki havluyu kullanmayın' diyerek bir gerizekalılığıma daha tanıklık etmiş olduk birlikte!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...